marți, 11 august 2009

101 postari si un an de blog



Aceasta este postarea cu numarul 101 :)
A trecut un an de cand am intrat in lumea blogurilor. Cand am inceput, aveam multe de spus si de aratat, nu eram (si nici acum nu sunt) sigura care va fi tema principala a blogului meu. Asa ca nu m-am axat pe nici un subiect anume, ci am postat tot ce mi-a trecut prin cap: retete, melodii minunate, fotografii, cateva ganduri, cateva sfaturi... La prima vedere poate parea ca sunt nehotarata, insa blogul se numeste Cristina's world si tot ce ati gasit aici sunt franturi din lumea mea, fragmente din trairile mele asezate frumos pe tava vietii.

Prin intermediul blogurilor am "cunoscut" oameni minunati pe care ii citesc cu pasiune si ii admir pentru munca lor si pentru darnicia de care dau dovada atunci cand impart cu restul lumii tot ce au ei mai bun, mai frumos, mai nou. Am invatat retete minunate, am urmarit povesti de dragoste, am admirat copii frumosi si nazdravani, am ascultat muzica de cea mai buna calitate, m-am lasata purtata pe valul poeziei si a povestirilor si am descoperit ca se pot lega prietenii trainice intre oameni care nu se cunosc personal. Am vizitat tot felul de lumi, diferite de a mea, care mi-au deschis ochii si pofta de cunoastere.
Vreau sa va multumesc tuturor: stapani de lumi (bloguri), vizitatori, comentatori, exploratori.

Acestea fiind spuse, ne despartim cu zambetul pe buze si promit sa ne revedem la postarea cu numarul 102 :).

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana