vineri, 19 februarie 2010

Salata de ton cu porumb si castraveti murati


Titlul dezvaluie de la inceput aproape toate ingredientele :)
Ingrediente:
- 2 cutii ton in suc propriu (bucati sau maruntit)
- 2 castraveti murati
- 1 conserva mica de boabe de porumb
- 2 galbenusuri (unul crud si unul fiert)
- 100ml ulei
- sare si piper macinat

Tonul se scurge bine de zeama, la fel si boabele de porumb.
Castravetii murati se taie cubulete mici si se storc bine in pumn de zeama.
Din galbenusuri si ulei facem o maioneza groasa. Este prima data cand fac maioneza dintr-un galbenus fiert si unul crud. Pana acum faceam doar din galbenusuri crude cu un pic de mustar. In varianta asta insa trebuie sa recunosc ca imi place mai tare :) De asemenea este prima data cand fac maioneza cu ajutorul unei furculite in locul lingurii de lemn :) Maioneza a iesit perfecta ! :)


Intr-un bol amestecam totul si potrivim de sare si piper. Si gata! Usor, nu? :)
Eu i-am dat fata "comerciala" cu ajutorul unei forme de inimioara pentru turta dulce, un pic umezita cu apa. Am asezat forma pe farfurie si in interiorul ei am indesat bine compozitia cu ton. Apoi am ridicat usor forma, compozitia capatand astfel forma de inimioara.




Se poate servi ca atare sau intinsa pe painica neagra.
Pofta buna!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana