sâmbătă, 12 mai 2012

Mancarica de mazare cu pui


Mazarea este preferata sotului meu. O mananca mereu cu placere si ori de cate ori il intreb ce sa mai fac de mancare, el imi raspunde repede: mazare!
Este o mancare simpla si foarte buna.
Ingrediente:
- 5-6 linguri ulei
- un fir de praz
- 1kg copane inferioare de pui
- 1 kg mazare (conservata sau congelata)
- 2 linguri pasta de tomate
- sare si piper macinat
- marar proaspat sau uscat

Copanelele le-am prajit pe toate partile in ulei apoi le-am scos intr-un castronel.


In uleiul ramas am calit prazul taiat fideluta, cu sare si piper macinat.


In momentul in care prazul s-a inmuiat, am adaugat bulionul si am mai lasat pe foc, amestecand mereu, cateva minute.


Am turnat o cana de apa, iar cand a inceput sa fiarba am adaugat mazarea si copanele prajite. Peste ele am turnat apa cat sa le acopere si am lasat mancarea la fiert, la foc mic, pana cand carnea a fost gata.



Sosul se mai poate ingrosa cu o lingura de faina sau amidon desfacut in apa, dar pentru a ma incadra in conditiile impuse de dieta Montignac, am sarit acest pas.
Mancarea este buna atat calda cat si rece.



Pofta buna!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana