vineri, 17 mai 2013

Chiftelute din piept de pui, la cuptor


Cine ar fi crezut ca poti face chiftele fara sa le tavalesti prin faina si fara sa le prajesti in ulei mult? Uite ca se poate!
Aceste chiftelute au fost foarte bune, iar ideea mea de a adauga in compozitie si busuioc (am congelat anul trecut o caserola) s-a dovedit a fi una inspirata. Tot o idee inspirata a fost si coacerea compozitiei de chiftele in formele de briose. Cele coapte in tava nu au avut o forma definita, dar cele coapte in formele de briose au iesit perfecte. De acum inainte doar asa le voi coace si va sfatuiesc si pe voi sa procedati la fel!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan (zile PL). Daca nu folositi morcov in compozitie, reteta este conforma si cu dieta Montignac.
Din ingredientele de mai jos mi-au iesit 25 de chiftelute, din care 7 au fost coapte in forme de briose.

Ingrediente:
- 400g piept de pui
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 1/2 conserva cubulete rosii in bulion
- 2 oua
- 1 lingura zdravana de busuioc tocat (eu am avut congelat)
- sare si piper macinat

Pieptul de pui l-am tocat impreuna cu ceapa si morcovul.
Intr-un bol am amestecat toate ingredientele pana cand am obtinut o compozitie omogena.


Cu o lingurita am pus gramajoare de carne in tava captusita cu folie de silicon (puteti folosi hartie de copt daca nu aveti folie de silicon!), apoi mi-a venit ideea de a coace restul compozitiei in forme de briose.



Am copt chiftelutele in cuptor la foc moderat, pe raftul de sus, pana cand au prins culoare aurie.



O poza cu sectiunea, sa vedeti ce frumoase sunt si in interior:


Nu cred ca mai este necesar sa precizez ca sunt perfecte in orice moment al zilei, chiar si la pachetel, nu?
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana