luni, 10 iunie 2013

Budinca de vinete cu maruntaie de pui si ciuperci


O alaturare un pic ciudata la prima vedere, nascuta din dorinta de a incerca ceva nemaifacut, cu rezultat neasteptat de bun. Cam asta ar fi descrierea cea mai potrivita pentru acest preparat.
Trebuia sa consum doua borcane de vinete tocate (puse de mine pentru iarna anul trecut) si pentru ca dezghetasem deja o punga de maruntaie de pui, am zis sa le imprietenesc si sa vad daca relatia lor este viabila. Ei bine, se pare ca sunt buna de petitoare, pentru ca budinca rezultata in urma "relatiei" pusa la cale de mine s-a mancat pana la ultima frimitura, ba chiar s-a cerut si bis. smiley7027.gif

Ingrediente:
- 1kg miez de vinete coapte, tocat si scurs bine de zeama (eu am avut la borcan)
- 1kg pipote si inimi de pui
- 2 foi dafin
- 6 oua
- 1 conserva ciuperci
- sare si piper macinat

Maruntaiele de pui le-am pus la fiert in apa rece cu foile de dafin si 1 lingurita de sare, la foc mic. Am avut grija sa adun spuma ori de cate ori a fost nevoie.
Le-am lasat sa fiarba in tihna pana cand au fost bine facute.


Maruntaiele fierte si scurse de apa le-am taiat marunt.
Intr-un castron incapator am amestecat vinetele tocate, ouale batute, ciupercile si maruntaiele taiate marunt.



Am potrivit gustul cu sare si piper si am rasturnat compozitia intr-o tava cu peretii inalti, captusita cu hartie de copt.


Tava am bagat-o la cuptor la foc moderat, pe raftul de sus, pentru aproximativ o ora. Cand budinca prinde pojgita aurie deasupra, inseamna ca este gata.
Am lasat-o sa se raceasca bine inainte de a o taia.




Foarte buna! Sa incercati si voi!
Sa ne fie de bine!

P.S. Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - fazaI si dieta Dukan - zile PL.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana