sâmbătă, 8 iunie 2013

Ciorba de salata cu maruntaie de pui


Nu cred ca trece an in care sa nu mancam de cateva ori ciorba de salata. De data aceasta am facut-o un pic altfel decat o fac in mod normal si tare ne-a placut si aceasta varianta. Ciorba este foarte gustoasa si satioasa. Pana si junioara a mancat cu pofta smiley1653.gif
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - toate fazele si cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1kg pipote si inimi de pui
- 1 legatura ceapa verde
- 1 salata mare
- 3 oua
- 1 legatura leustean
- sare
- iaurt degresat - optional

Am pus maruntaiele de pui la fiert in apa rece cu 1/2 lingurita de sare.


Ceapa verde am taiat-o marunt, iar salata (spalata bine!) am rupt-o bucati mici.


Am avut grija sa adun spuma ce s-a format la fiert si am lasat maruntaiele sa fiarba pana cand au fost fierte bine. Dupa ce am gustat carnea si am vazut ca este fiarta, am adaugat in oala ceapa verde si salata.



Am lasat sa fiarba la foc mic vreo 10 minute, cat sa se inmoaie verziturile.


Intre timp am copt o omleta din 3 oua, intr-o tigaie antiaderenta. Foaia de omleta am taiat-o apoi patratele nu prea mari dar nici mici.



Cand ciorba a fost gata, am adaugat in oala cubuletele de omleta si leusteanul taiat marunt. Am mai lasat sa fiarba 2-3 minute, apoi am oprit focul.


Am servit imediat.
Noi am adaugat in ciorba iaurt degresat, dar nu este obligatoriu acest lucru.



Foarte buna ciorba asta!
Sa ne fie de bine!

P.S. Mai jos aveti cateva iaurturi degresate pe care eu le-am incercat si mi-au placut:



Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana