luni, 8 iulie 2013

Ciorba de legume cu os afumat si zdrente de ou


Dupa ce am reorganizat pungile din congelator, am gasit o punga cu oase de la un ciolan afumat. Aveau pe ele si ceva carnita, precum si siorici. Am hotarat sa fac ciorba din ele si bine am hotarat. Junioara si sotul meu au fost incantati de aceasta decizie.smiley6824.gif

Ingrediente pentru o oala de 3 litri:
- oase cu carne de la un ciolan afumat
- 1/2 radacina medie de telina
- 2 morcovi nu prea mari
- 1 radacina patrunjel
- 1 ceapa
- 1 ardei gras verde
- 2 tulpini de telina Apio
- 1/2 punguta de fasole verde congelata
- 1 sticluta zarzavat de ciorba facut in casa (rosii, ardei gras rosu, frunze de telina, sare)
- 1 ou
- 1 legatura leustean verde


Oasele le-a taiat sotul meu cu toporisca in bucati mai mici. Le-am pus la fiert, la foc mic, in apa rece si am adunat spuma formata. Am lasat oasele sa fiarba cam o jumatate de ora, apoi am adaugat legumele taiate cubulete si fasolea verde congelata. Focul l-am pastrat in continuare mic.


Dupa ce legumele au fiert, am adaugat zarzavatul de ciorba din sticluta. Am mai lasat sa fiarba 10 minute si am oprit focul.
Intr-un castronel am batut bine un ou. Peste el am turnat un polonic de ciorba si am amestecat bine. Acest amestec l-am turnat in oala cu ciorba, astfel formandu-se zdrentele de ou in ciorba. La sfarsit am adaugat leusteanul taiat marunt si am lasat ciorba sa-si traga sufletul 15 minute.




Am servit-o fierbinte mesenilor, cu ardei iute in otet cu zahar. Au mancat cu mare pofta, ba chiar au cerut si a doua portie. smiley1739.gif



Sa le fie de bine si sa fie sanatosi!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana