vineri, 25 octombrie 2013

Ciorba deasa de toamna


O ciorba buna si bogata, cu miros imbietor de legume proaspete, care sa ne incalzeasca in zilele astea prea reci. Cam asa as descrie felul asta de mancare. Este satioasa si usor de preparat, deci profitati de darurule toamnei si preparati ciorba asta. N-o sa va para rau!

Ingrediente pentru o oala mare de ciorba:
- 1 bucata piept de pui afumat sau pastrama de pui
- 1 ceapa mare
- 2 morcovi potriviti
- 1 vanata
- 2 ardei grasi
- 1 brocoli desfacut in buchetele
- 5 rosii coapte bine, decojite si taiate marunt
- 1/2 capatana de varza (aproximativ 1kg)
- sare si piper macinat
- patrunjel verde
- 2 linguri ulei de masline
- 2 oua
- 250 ml lapte 1.5% grasime


Initial am vrut sa acresc ciorba cu zeama de lamaie, dar cand am vazut cat de buna a iesit, am renuntat sa o acresc. Prin urmare ignorati lamaia din poza!

Pieptul de pui l-am taiat bucatele si l-am "calit" impreuna cu ceapa taiata marunt in putina apa.


Am asezonat cu sare si piper macinat si am amestecat mereu.


Am lasat pe foc pana cand s-a evaporat toata apa, iar ceapa a devenit sticloasa.


Am turnat apa pana a trecut de jumatatea oalei si am dat focul la minim.
Restul de legume, in afara de brocoli, le-am curatat si le-am taiat dupa bunul plac si le-am adaugat in oala. Am lasat sa fiarba pana cand toate au fost bine fierte.


La urma am adaugat rosiile si uleiul de masline si am lasat sa mai dea un clocot.




La urma am adaugat buchetelele de brocoli, pentru ca ele nu trebuie fierte mult timp.


Dupa cateva minute ciorba a fost gata si am oprit focul. Am lasat-o sa se racoreasca vreo 15 minute si apoi am dres-o cu un amestec din oua si lapte. Am adaugat patrunjelul verde si gata mancarea.
Am servit fierbinte si cu mare pofta, alaturi de ardei iute.



Sa ne fie de bine!

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana