luni, 4 noiembrie 2013

Ficatei cu lapte si caramel


Ciudat, nu? Ei bine, mi-a sunat indeajuns de ciudat incat am incercat sa vad ce iese. Este o adaptare a unei reteta citita intr-o revista Practic in bucatarie.
Mancarea a fost foarte buna si a disparut imediat din farfurii.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu croaziera. Daca o serviti cu salata, cum am facut si eu de altfel, atunci este pentru zilele PL.

Ingrediente:
- 500 g ficatei, spalati bine si scursi de apa
- 2 linguri indulcitor pudra (eu am folosit Clio)
- 250 ml lapte 1.5% grasime
- 1 lingura amidon de porumb
- fulgi de ardei iute
- sare si piper macinat


Intr-o craticioara am pus indulcitorul pudra si 2 linguri de apa, la foc mic. Am amestecat mereu, pana s-a caramelizat. Atentie! Se caramelizeaza foarte repede, deci nu plecati de langa craticioara!



Peste caramel am adaugat ficateii si am amestecat usor.


Se gatesc asa vreo 5 minute, avand grija sa ii intoarcem pe toate partile.


Am adaugat laptele si condimente, apoi am lasat mancarica sa fiarba la foc mic, pana cand zeama a devenit translucida.



Am desfacut amidonul in putina apa rece si l-am turnat peste mancare. Cand sosul s-a ingrosat, am oprit focul.
Am servit mancarea fierbinte, alaturi de salata de varza cruda (varza, sare, otet).



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana