miercuri, 27 noiembrie 2013

Pui cu ciuperci si ghimbir


Mancarica asta este rezultatul unei alaturari de ingrediente pe care le aveam la indemana. Pentru ca a iesit foarte buna, o afisez pe blog pentru inspiratie ulterioara si aducere aminte. Se prepara la foc mare si rapid, deci va sfatuiesc sa aveti toate ingredientele pregatite, taiate si la indemana.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 kg piept de pui cu os, fara piele (taiat in bucati potrivite, cu tot cu os)
- 2 linguri ulei de masline
- 3 cepe
- 5 cm radacina ghimbir
- 3 catei usturoi
- 1/2 kg ciuperci
- 2 linguri sos soia light
- 2 castraveti


Am pus uleiul in wok, la foc mare si am calit in el carnea 1 minut, pana a inceput sa-si schimbe culoarea. Carnea lasa zeama, deci nu este nevoie sa adaugam apa.
Peste carne am adaugat ceapa, usturoiul si ghimbirul taiate marunt.


Le-am calit impreuna 5 minute, apoi am adaugat sosul de soia.


Dupa 1 minut am adaugat ciupercile taiate in sferturi.


Am mai lasat mancarea pe foc 5 minute, cat sa se inmoaie ciupercile, apoi am oprit focul. Am adaugat castravetii taiati fasiute subtiri si am servit mesenilor.




Foarte bun si aromat!
Dupa cum ati observat, la ingrediente nu apare sare si nici alte condimente. Asta din cauza ca sosul de soia, ghimbirul si usturoiul sunt suficiente pentru a da mancarii un gust foarte bun.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana