luni, 30 decembrie 2013

Retrospectiva 2013



Incet dar sigur am ajuns la ultima postare a anului 2013. Foarte repede a trecut anul acesta!!!
 Fiind ultima postare din acest an, m-am gandit sa fac un bilat al anului 2013 si sa trec in revista cele mai importante schimbari.
2013 nu a inceput prea bine pentru noi, pentru ca eram intr-o situatie financiara destul de precara. Am reusit totusi sa ne pastram optimismul si sa ne gandim la lucruri bune, iar asta ne-a ajutat foarte mult. Aceasta incercare ne-a unit mai mult si am invatat ca nu ne trebuie prea multe ca sa fim fericiti. Am mai invatat sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem si am incetat sa ne plangem de mila. Pot spune ca asta a fost cea mai importanta modificare in bine de anul asta.
 La inceputul verii situatia financiara ni s-a imbunatatit vizibil. Am reusit sa ne ducem la capat toate planurile pe care ni le-am facut si chiar am lichidat o rata la banca.
Anul acesta a fost unul favorabil si pentru schimbarea personala ce mi-o doream de foarte multa vreme. Incercam de foarte mult timp sa slabesc si pana anul acesta nu am prea avut rezultate. Acum sunt total transformata si chiar daca inca nu am ajuns la greutatea mea optima, sunt un alt om. Frustrarile, lipsa de incredere si durerile de spate au disparut, iar in locul lor am primit incredere nelimitata, mandrie si energie.
 Si pentru blog a fost un an bun! Sunt foarte mandra ca am reusit sa ma tin de promisiunea ce mi-am facut-o la inceputul anului, de a posta 13 reteta in fiecare luna. Am reusit de asemenea sa prepar foarte multe retete noi si sa particip la provocarile lunare din blogosfera. In plus am lansat si eu o provocare de blog, numita Virtual hug, care sper sa aibe cat mai multi participanti in fiecare luna.
2014 se anunta a fi un an in care vom lua cateva hotarari importante si imi doresc sa fie un an bun pentru aceste decizii.
Va multumesc pentru sustinere, ganduri bune si vorbe frumoase! Sa aveti un an vesel si plin de clipe memorabile!

Cu drag,
Cristina Pana

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana