vineri, 17 ianuarie 2014

Briose Dukan cu morcov


Inspiratie pentru aceste briose mi-a fost reteta Prajiturele cu morcov.
Au iesit foarte bune si in aceasta varianta!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente (8 briose mici):
- 2 oua mari
- 2 morcovi medi
- 150g branza de vaci 0.2% grasime
- 2 linguri tarate fine de ovaz (recomand Pirifan)
- 3 linguri indulcitor pudra (eu am folosit Clio)
- 1 lingurita scortisoara pudra
- 1/2 lingurita praf de copt
***Crema:
- 100g branza de vaci 0.2% grasime
- 1 lingura cacao
- 1 si 1/5 linguri indulcitor pudra


Morcovii i-am razuit fin.
Intr-un castron am amestecat bine toate ingredientele.


Compozitia am impartit-o in forme din silcon pentru briose, asezate in prealabil intr-o tava metalica pentru o manevrare mai usoara.



Am bagat tava in cuptor, pe raftul de sus al cuptorului, la foc mediu pentru 40 minute.
Doamne, ce miros imbietor imi invadase bucataria! ♥
Cand au fost gata, aratau asa:


Pentru crema am amestecat branzica de vaci cu cacao si indulcitor.


Am ornat briosele si gata! Rapide, moi, pufoase, gustoase, frumos mirositoare! ♥




Sectiune:


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana