sâmbătă, 29 martie 2014

Omleta coapta cu spanac


Nu stiu altii cum gandesc, dar eu cand ma gandesc la primavara, ma gandesc la spanac. Ador spanacul! ♥ Imi place si crud, dar si gatit, asa ca nu ma codesc cand vine vorba sa pregatesc spanac. La cum ma laud ca iubesc spanacul, ai fi crezut ca pe blogul meu apar ceva mai multe retete in care l-am folosit. Asa am crezut si eu. Increzatoare am dat o cautare pe blog. Cu mare mirare si rusine, trebuie sa recunosc ca nu am gasit decat 2 retete mari si late cu spanac. smiley1293.gif Rulada fiarta cu urda si spanac si Caserola de spanac cu oua. Trebuie neaparat sa maresc colectia daca vreau sa ma mai pot autointitula iubitoare de spanac!
Reteta de fata este una foarte simpla si este perfecta pentru micul dejun, cina, pachetel. Omleta pregatita astfel este delicioasa ♥ Daca adaugam la toate astea si faptul ca este o reteta conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL, are doar doua ingrediente si orice novice in ale bucatariei i-ar face fata, atunci nu-mi ramane decat sa va zic ce si cum am facut si sa mai las vorbaria si pentru alta data.

Ingrediente:
- 500 g spanac proaspat
- 5 oua
- sare si piper macinat


Spanacul l-am spalat bine in apa rece si l-am oparit 5 minute in apa clocotita. L-am scos intr-o strecuratoare si l-am lasat sa se scurga bine de apa si sa se raceasca, apoi l-am taiat marunt. Nu l-am tocat pentru ca s-ar fi amestecat prea tare cu ouale si nu as mai fi obtinut efectul marmorat, ci o masa uniforma si verde.
Ouale le-am spart intr-un castron si le-am mixat 1 minut, cu putina sare si piper macinat. Am adaugat peste ele spanacul taiat si am amestecat usor. Compozitia am turnat-o intr-o tava de silicon, pusa in prealabil intr-o tava de metal, pentru o manevrare mai usoara. Daca nu aveti tava de silicon, folositi o tava captusita cu hartie de copt.


Am bagat tava in cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru 30 minute. Cand omleta este bine inchegata, este gata.


Se feliaza foarte frumos si miroase bine de tot! Atentie, daca folositi tava de silicon, cum am folosit eu, nu taiati omleta in tava!


Na ca numarul retetelor cu spanac postate pe acest blog a crescut "vertiginos" si a ajuns la 3. smiley6855.gif
A fost foarte buna! Multumesc pentru masa!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana