sâmbătă, 26 aprilie 2014

Oua marmorate cu iarba si coji de ceapa - Paste 2014


Anul acesta am reusit sa pun in aplicare mai multe idei pentru Paste, ce asteptau cuminti sa le vina randul. Primul proiect a fost Ousoare cochete si am lucrat cu foarte mare drag la el. Cel de-al doilea proiect a fost "bradul de Paste" si urmeaza sa public in curand pozele doveditoare. Al treilea proiect a fost acesta, marmorarea ousoarelor cu iarba si coji de ceapa.
Junioara a avut rolul principal in acest proiect.


In prima faza am spalat cu apa si detergent de vase ousoarele, le-am clatit bine, apoi le-am fiert.
Pana cand s-au fiert ousoarele, junioara a taiat cu o foarfeca iarba si coji uscate de ceapa. Am pregatit si bucati de dres pentru impachetat.
Teodora a tinut mortis sa facem cateva oua si cu model din frunzulita.


Ouale fierte le-am scos pe stratul de iarba si coji de ceapa si le-am tavalit in el pana s-au "imbracat". Le-am "asigurat" cu o bucata de dres. In acelasi fel le-am pregatit si pe cele cu frunzulite.





Ousoarele astfel impachetate le-am bagat in borcane cu vopsea de oua, preparata dupa indicatiile de pe plic.
Tineti cont ca ousoarele marmorate trebuie vopsite intr-o culoare inchisa (mov, albastru, rosu aprins) pentru a fi frumoase.
Dupa ce le-am scos din vopsea le-am inlaturat dresul si bucatelele de iarba, apoi le-am lasat sa se usuce bine.
La final junioara a uns cu un pic de ulei toate ousoarele pentru a le da luciu frumos si pentru ca modelul si culoarea sa iasa in evidenta.




Asta este productia la hectar:


20 de ousoare frumoase, din care doar unul s-a spart la fiert si a trebuit imbracat in hainuta de plastic.
Asa arata un ousor marmorat cu iarba si coji de ceapa:


Si asa arata alt ousor marmorat:


Pentru Pastele de la anu' vrem sa incercam pentru ousoare tehnica servetelului. Sa fim sanatosi pana atunci!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana