duminică, 20 aprilie 2014

Quiche cu pui si conopida


Eu nu prea sunt fan conopida recunosc, insa varianta aceasta simpla chiar a fost gustoasa (picanta). Nu pot ocoli conopida la nesfarsit, mai ales ca este o comoara pentru organism! 
Acest quiche cu pui si conopida este conform cu dieta Dukan - zile PL, incepand din faza "croaziera".

Ingrediente:
- 1 conopida medie (1kg)
- 2 pulpe pui dezosate
- jumatate praz
- 1 morcov
- 8 rosii mici
- 100 ml lapte
- 2 oua
- condimente dupa bunul plac (ghimbir, usturoi, chili, timian, frunze de busuioc)
- sare si piper macinat

 Am fiert pulpele, morcovul, conopida, le-am scus, tocat si pus in tava. Separat am amestecat 100 ml lapte, 2 oua, ghimbir, usturoi, chili, sare, timian, si am turnat peste legumele si carnea din tava. Am adăugat roșiile întregi, frunze de busuioc verde si am lăsat la cuptor pana sa rumenit bine.
 Atenție, reteta este picanta! Puteți înlocui din condimente cu cele pe gustul vostru! Pofta buna tuturor!

Mentionez ca doamna Carmen nu are blog personal, dar are pagina de facebook (Retete Dukanizate) si daca va plac retetele ei si doriti sa vedeti ce altceva a mai facut bun, va invit sa-i dati un like.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana