joi, 27 noiembrie 2014

Sos de maioneza - dukan style


Am hotarat sa scriu despre o salata de legume cu piept de pui la care am folosit un sos de maioneza tare bun, dar pentru ca sunt sigura ca multa lume cauta sosul asta ca atare, am zis ca bine as face daca l-as face doar pe sos vedeta astazi, urmand sa zic de salata data viitoare.
Ideea vine de la Maioneza in 30 secunde si este modificata un pic pentru a fi conforma cu dieta Dukan.
Uleiul de masline este permis inca din faza de atac, limitat la 1 lingurita/zi, deci acest sos este conform cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de atac.

Ingrediente:
- 1 ou
- 2 linguri ulei de masline
- 1 lingurita cu varf mustar fara zahar
- sare si piper negru macinat
- cativa stropi de lamaie

Am folosit pentru prepararea sosului de maioneza un mixer vertical, la care am atasat dispozitivul pentru pasat legume, si un pahar inalt pentru ca astfel ingredientele stau adunate si sunt mai usor de cuprins de cupa dispozitivului.


Toate ingredientele le-am pus in paharul de plastic.


Am introdus pasatorul cu grija in pahar, astfel incat sa prind sub cupa dispozitivului galbenusul si mare parte din mustar. Am mixat la viteza maxima, miscand usor dar fara a ridica mixerul, pana cand compozitia a devenit cremoasa si omogena.


De ce i-am zis sos si nu maioneza? Pentru ca a iesit ca o maioneza moale si nu am vrut sa induc pe nimeni in eroare. Probabil din cauza uleiului de masline?
Eu am folosit acest sos de maioneza la o salata de legume cu piept de pui, dar poate fi folosit si la oua umplute, la o salata de ciuperci cu usturoi, la o salata de legume gatite la gratar, la carnita gatita la gratar si la altele, care nu-mi vin acum in minte.
Sosul a imbracat foarte frumos cubuletele de legume si de piept de pui, transformand salata intr-o mancare apetisanta si foarte gustoasa ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

P.S. M-am inscris la Medias Blog Awards!!! Tineti-mi pumnii!
 Medias Blog Awards 2014 este un concurs organizat de Feri Teglas Blog si Proiectul MediasLive cu sprijinul Casa Gazelor Naturale si Vitamina Marketing.


Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana