miercuri, 31 decembrie 2014

Retrospectiva 2014


  Ca la fiecare sfarsit de an, am tendinta sa ma mir cat de repede trec zilele. Cum bine spunea vecina mea, lasa sa treaca, ca doar de la noi trec. Unde mai pui ca si petrecem pe chestia asta!
  Nu, nu vreau sa credeti ca incep retrospectiva cu ganduri negative sau demoralizatoare! 2014 a fost un an foarte bun pentru mine si nu am nici un motiv sa ma plang de el. Mi s-au intamplat multe lucruri frumoase si am avut parte de multe zambete, am avut multe proiecte si provocari terminate cu succes, am bifat toata lista de rezolutii conturata la inceputul anului si am crescut (aici ma refer la blog) frumos si constant. ♥♥♥

  Cu ajutorul filelor de jurnal si al arhivei de blog am o evidenta foarte clara si anti-uitare a tuturor evenimentelor prin care am trecut, prin urmare nu-mi este greu acum sa trec in revista cele mai importante momente:
- la inceputul anului am fost internata in spital din cauza unei galme inflamata sub mandibula. Am avut noroc ca nu a fost nimic grav si am trecut repede si cu bine de asta.
- mi-am stabilit doua provocari personale: sa citesc minim 24 carti si sa scriu pe blogul culinar 14 articole in fiecare luna. Amandoua provocari au fost indeplinite cu brio, iar asta imi da o mare sadisfactie ♥♥♥
- sotul meu si-a descoperit pasiunea pentru gatit, prin urmare tot mai des ne rasfata acum cu bunatati pregatite de el ♥♥♥
- eu si sotul meu am aniversat 19 ani de relatie ♥♥♥ Noi nu sarbatorim ziua cununiei sau ziua nuntii, ci ziua in care ne-am cunoscut. Intamplarea face ca acea zi sa fie ziua in care se sarbatoreste Dragobetele ♥♥♥
- mi-am redescoperit placerea de a croseta, prin urmare anul acesta am facut Ousoare cochete - Paste 2014
- am avut multe comenzi de tort!!! Clar a fost anul torturilor si al prajiturilor! M-am ocupat chiar si de prajiturile pentru nunta surorii mele si am organizat petrecerea burlacitelor, astfel mi-am dovedit ca ma pot ocupa si de astfel de evenimente. In plus mi-a facut mare placere!!!
- primul meu interviu din viata de blogger
- pentru prima data, anul acesta am planificat in amanunt vacanta de vara si trebuie sa recunosc ca a fost o idee foarte buna! Astfel am scapat de "Mamiiii, ma plictisesc!!" Activitati planificate pentru vacanta de vara - 2014 Sigur voi proceda la fel si pentru vacanta de vara viitoare!
- in luna august am reusit sa-mi vad toti verii si toti fratii, adunati la aceeasi masa ♥♥♥ Chiar daca suntem o familie mare, aproape toti sunt plecati prin lume, prin urmare intalnirile de acest fel nu se intampla decat foarte rar, la diferenta de multi ani una de alta. Familia s-a marit considerabil de la ultima intalnire, pentru ca aproape toti au acum partener, ba chiar au si copii. ♥♥♥ Tare m-am bucurat sa-i vad pe toti, mai ales ca sunt bine si sanatosi ♥♥♥
- tot in luna august am intalnit-o (in sfarsit!!!) pe Maria. Si-a facut in sfarsit curaj sa dea curs invitatiei mele si m-a bucurat cu prezenta ei pentru cateva zile. Este un om minunat si ma consider norocoasa ca m-a ales ca prietena. Vizita ei a fost o prima rezolutie bifata!
- am inceput colaborarea cu site-ul adiograsime.ro, colaborare cu ajutorul careia am avut ocazia sa incerc cateva ingrediente cunoscute de mine, pana la acel moment, doar din auzite. Desi initial a fost vorba de o incercare de o luna, colaborarea s-a prelungit pe termen nelimitat si asta ma bucura foarte mult, mai ales pentru ca mi-a crescut considerabil increderea in mine.
- am lichidat doua rate care ne cam subtiau bugetul lunar - asta a fost prima si cea mai importanta rezolutie pentru 2014 si tare ma bucur ca am bifat-o.
- cuvantul acestui an se pare ca a fost decongestionare. Am reorganizat si eliberat la sange aproape toate dulapurile si locurile de depozitare din casa, iar asta a fost o alta rezolutie pentru acest an, pe care tare ma bucur ca am bifat-o.
- am cumparat in sfarsit scaun de birou!!!! Spatele meu este acum fericit! Junioarei i-am cumparat birou si scaun modern pentru birou, la bucatarie am schimbat ( in sfarsit!!!) bateria de la chiuveta, iar sotul meu si-a facut in sfarsit ochelarii ♥♥♥ La toate astea adaug o geaca de piele pe care am visat-o de cand am devenit majora si un concediu de vis, cum nu am mai avut de foarte multa vreme ♥♥♥
- am fost invitata la Nova TV sa vorbesc despre blogul meu culinar
- am ajuns (dupa multi ani in care dorinta ramanea la stadiul de dorinta) la Tragul de Craciun de la Sibiu
- am participat la Medias Blog Awards si, pentru ca pe nisa culinara nu am avut competitor, am primit un premiu special pentru participare
- am participat la sarbatoarea de Hanuca de la Sinagoga din Medias

  Da, a fost un an plin si frumos!!! ♥♥♥
  Imi doresc un 2015 cel putin la fel de frumos ca 2014, sa fim sanatosi si sa ne ajute Dumnezeu sa ducem la indeplinire toate planurile viitoare.
  Va doresc tuturor un an nou vesel si bun, plin de clipe memorabile si de zile senine! Va multumesc pentru vizitele regulate pe blog si pentru sustinerea voastra!
   La multi ani!!!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana