joi, 15 ianuarie 2015

Paine cu spanac - dukan style


Dupa biscuitei verzi si fragezi cu unt, azi defilez cu paine verde.
Painica asta, verde inchis si cu miezul umed, este atat de buna si satioasa! ♥♥♥ Noi am servit-o la micul dejun, unsa cu crema de branza degresata, tapetata cu felii de ou fiert si presarata cu mult piper negru macinat ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
- 6 oua
- 500g spanac congelat
- 4 linguri tarate ovaz
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 2 lingurite rase faina de konjac
- 1 ceapa mica
- sare (eu am folosit sare de Himalaya)
- piper negru macinat
- 1 lingurita praf de usturoi
- 1 lingura ulei de masline


Ceapa am taiat-o marunt si am calit-o in ulei de masline, presarata cu putina sare de Himalaya si piper negru macinat. Cand a devenit sticloasa am adaugat spanacul congelat. Dupa ce spanacul s-a desfacut si a dat un clocot scurt, am oprit focul si am adaugat praful de usturoi. Compozitia am transformat-o in pasta fina cu ajutorul pasatorului electric.
Pasta de spanac am amestecat-o cu galbenusurile, albusurile le-am batut spuma tare, iar laptele praf 0.1% grasime, taratele de ovaz si faina de konjac le-am amestecat intr-un castronel.


Amestecul uscat l-am amestecat bine cu pasta de spanac. In compozitia obtinuta am incorporat cu miscari usoare, cu ajutorul unui tel, spuma de albusuri.


Amestecul obtinut l-am impartit in trei forme din silicon pentru chec (20 X 8 cm). Am asezat tavile intr-o tava mare, metalica si am bagat tava la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru o ora.



Painea nu creste foarte tare si miezul este umed. Eu am lasat painea sa se raceasca bine, apoi am taiat-o in doua foi pe lung si apoi fiecare foaie in jumatate. Am obtinut astfel 4 felii mari.


Feliile le-am uscat putin intr-o tava anti-aderenta, cat sa prinda o pojghita subtire la suprafata. Le-am uns cu crema de branza 0.2% grasime, am asezat felii de ou fiert tare si am presarat deasupra mult piper negru macinat.


Ne-a placut foarte mult, chiar si junioarei ♥♥♥


Iata cum arata in sectiune:


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana