vineri, 20 februarie 2015

Budinca dulce de paste shirataki


Cu aceasta reteta particip la Mystery box challenge - februarie 2015.
Aceasta budinca a iesit atat de buna si satioasa ♥♥♥ A fost perfecta la micul dejun si la pachetel, iar daca mai zic si ca este conforma cu dieta Dukan - zile PP din faza de croaziera, se face foarte usor si nu contine tarate, atunci o pot incadra la gustarea perfecta.

Fructele goji sunt permise inca din atac, in limita a 1 lingura/zi. In croaziera se pot consuma 2 linguri/zi. Fructele goji au conținut ridicat de vitamina C. Datorită conținutului de beta carotină ajută prevenirea bolilor cardiace și protejează pielea de efectele nocive ale razelor solare. Fructele goji sunt sursă bogată de vitamina B și antioxidanți, care protejează celulele organismului de efectele radicalilor liberi. Totodată este bogat în polizaharide, care protejează sistemul imunitar. Mai conține alte 18 aminoacizi și izvor îmbelșugat de potasiu. Este un afrodiziac legendar dar e consumat și pentru longevitate.
Pastele shirataki sunt paste din faina de konjac si sunt permise in cantitate nelimitata inca din prima faza a dietei Dukan. Nu contin gluten, soia, zahar si nici grasime. Ele se comercializeaza in pungute bine sigilate, deoarece sunt conservate in lichid, si sunt taiate in diferite forme: taitei lati, fidea, bob de orez, foi de lasagne, spaghete, galuste. Nu au un gust al lor propriu, chiar daca la deschiderea pungutei veti sesiza un miros ciudat. Se clatesc bine cu multa apa rece, se scurg, se fierb 10-15 minute, se scurg bine si apoi se pot folosi in mancare. Pastele vor imprumuta gustul mancarii, dar nu isi maresc volumul la gatit. Au consistenta elastica, chiar si dupa gatire indelungata, nu se rup usor, dar se taie foarte usor. Cand le mananci esti surprins de consistenta usor cauciucata, dar nu sunt deloc rele si te obisnuiesti repede cu ele. Sunt o alternativa foarte buna in dieta, pentru cei care duc lipsa pastelor.
Aceste produse, precum si multe altele, le puteti cumpara de pe site-ul adiograsime.ro
Pe blog sunt publicate alte trei retete la care am folosit pastele shirataki:
Lasagna dulce cu dulma - dukan style
"Orez" shirataki cu crema de cocos si budinca de ciocolata - dukan style
Paste konjac la tigaie, cu pui si ou

Ingrediente:
- 2 pungi spaghete konjac (2 X 200g net)
- 5 oua
- 275g branza de vaci granulata (Pilos 0.5% grasime)
- 500g iaurt (Pilos 0.1% grasime)
- 6 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 plic budinca vanilie
- 5 linguri eritrit
- 2 linguri fructe goji
- 1 lingura esenta de caise
- 1 lingura esenta de vanilie


Fructele goji le-am pus la inmuiat in apa calda pentru 20 minute, apoi le-am scurs bine de apa.


Spaghetele konjac le-am scurs bine de zeama in care au fost conservate, le-am clatit bine cu apa rece, le-am fiert 10 minute in apa in care am pus o lingura esenta de vanilie si apoi le-am scurs bine.


Intr-un castron am amestecat cu o furculita branza de vaci, ouale, eritrit, lapte praf 0.1% grasime, iaurt, praful de budinca, fructele goji hidratate si esenta de caise.
Atentie! Eritritul are putere de indulcire de 60-70% fata de zahar, deci nu va asteptati la un produs dulce!



La urma am adaugat spaghetele konjac bine scurse de apa si am amestecat bine.


Compozitia obtinuta am turnat-o intr-o tava patrata de silicon (23 X 23 cm).


Budinca am copt-o in cuptorul electric pentru 70 minute, la 170 grade, caldura si sus si jos si ventilatie.


Am feliat-o dupa ce s-a racit bine.


A fost perfecta la micul dejun si la pachetel! ♥♥♥





Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana