duminică, 22 februarie 2015

Ciorbica de dovlecel dreasa cu iaurt


 Cineva ma intreba intr-o zi cum reusesc eu sa tin "dieta aia in care mananci doar carne". Eu i-am zis sa-mi viziteze blogul si sa se lamureasca .
 Cei care nu cunosc prea multe despre dieta Dukan traiesc cu impresia gresita ca cei care tin aceasta dieta mananca doar carne si carne cu carne. Eu ii contrazic cu 232 retete conforme postate pe acest blog (si numarul lor creste mereu!) si distrug acest mit, demostrand ca poti manca bine (chiar foarte bine!) si foarte variat cand esti la dieta.
Ciorbica asta nu contine carne si totusi este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.


Ingrediente:
- 2-3 dovlecei
- 1 morcov mare
- 1 radacina patrunjel
- 1/2 radacina telina mica
- 1 ceapa medie
- 3 oua
- 500g iaurt (Pilos 0.1% grasime)
- sare si piper negru macinat
- 2 linguri ulei de masline
- marar verde


Am pus la fiert 2 litri apa si cand a inceput sa fiarba am adaugat in oala ceapa taiata marunt si o lingurita rasa de sare. Am pastrat focul mic.


Cand apa a inceput iar sa fiarba, am adaugat in oala morcovul, radacina de patrunjel si radacina de telina taiate cubulete mici.


Le-am lasat sa fiarba 10-15 minute, apoi am adaugat dovleceii taiati cuburi, putin piper macinat si uleiul de masline.



Am lasat sa fiarba incet inca 15 minute, apoi am oprit focul. Dovleceii nu au nevoie de prea mult timp sa se inmoaie si eu ii prefer nu prea moi in ciorba.
Intr-un castron am amestecat bine iaurtul cu cele 3 galbenusuri. Albusurile le-am pus direct in zeama fierbinte, fara sa le bat in prealabil.


Am lasat ciorbica sa se racoreasca 15 minute, apoi am turnat cam jumatate din zeama, polonic cu polonic, in amestecul de iaurt cu galbenusuri. Acest amestec l-am turnat inapoi in oala, peste legume.


La final am adaugat marar verde tocat marunt.


Am servit imediat si tare mult ne-a placut ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana