duminică, 15 februarie 2015

Conopida pane - la cuptor


Conopida se numara printre legumele mele preferate si am folosit-o ori de cate ori am avut ocazia. Imi place foarte mult pentru ca o pot folosi in multe feluri de mancare, dandu-le acestora un gust minunat. Pe blog sunt publicate multe retete, foarte diferite, care confirma vorbele mele si va invit sa le vedeti si sa le incercati.
Cateva dintre acestea:
Budinca de conopida cu telemea
Orez din conopida, cu ou si ceapa verde
Placinta de pui cu conopida
Supa dreasa de conopida
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
- 1 conopida medie
- 4 oua
- 250g crema de branza 0.2% grasime
- 1 lingura rasa tarate psyllium
- 1 lingurita rasa sare
- boia afumata
- piper negru macinat


Conopida am taiat-o felii groase de un deget. Am ales bucati cat sa umplu o tava mare.


Intr-un castronel am amestecat bine ouale cu crema de branza si condimentele, iar la urma am adaugat taratele de psyllium.


In aceasta compozitie am scufundat bucatile de conopida alese, astfel incat sa fie acoperite de coca pe toate partile.


Le-am asezat in tava captusita cu hartie de copt. Am bagat tava la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu, pentru 30 minute.


Restul de conopida am taiat-o bucati mici, am pus-o intr-o punga si am congelat-o.



Miroase senzational in timpul coptului! ♥♥♥
Cand este gata are o frumoasa culoare aurie.


Este delicioasa!!! ♥♥♥ Conopida ramane ferma si nu se inmoaie decat atat cat trebuie.


Se serveste simpla, ca aperitiv sau alaturi de o friptura si salata. Este perfecta pentru micul dejun, cina sau pachetel.



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana