marți, 17 martie 2015

Biscuiti cu unt de cocos si tarate de grau


Pentru ca am primit pentru testare unt de cocos, azi defilez pe blog cu acesti biscuiti fragezi, sfaramiciosi si buni, care mi-au placut foarte mult cum au iesit ♥♥♥

Reteta de fata este dietetica si poate fi consumata in dieta Dukan incepand cu faza de consolidare. Teoretic din biscuitii astia puteti gusta si daca sunteti in faza de croaziera a dietei Dukan, dar doar unul, maxim doi, pentru ca trebuie sa fim atenti la cantitatea de grasime acceptata (1 lingurita ulei cocos/zi - aliment tolerat).
Untul de cocos il puteti cumpara de pe site-ul adiograsime.ro. Tot aici gasit o gramada de alte produse care fac dieta mult mai usor de tinut.
"Principalele proprietati ale uleiului de cocos sunt cele antimicrobiene, antibacteriene si antifungice. Uleiul de cocos este solid la temperatura camerei, ca untul. Din punct de vedere nutritiv, uleiul de cocos este compus in cea mai mare parte din nutrientii existenti in nuca de cocos. Acest tip de ulei are o cantitate mica de vitamine si minerale.
Colina este unul din nutrientii care se gasesc in cel mai mare procent. Din compozitia uleiului de cocos mai fac parte vitamina E, vitamina K, fierul, fitosteroli, acizi grasi Omega-6, grasimi saturate, mononesaturate si polinesaturate." Mai multe detalii despre acest ingredient puteti citi pe site-ul sfatulmedicului.ro

Ingrediente:
- 75g unt de cocos
- 2 linguri xilit vanilie bourbon
- 1 ou
- 1 lingura esenta cocos
- 2 linguri tarate de grau
- 2 linguri gluten
- 2 linguri faina arorut


Este prima data cand gust si folosesc unt de cocos. Chiar are gust de unt adevarat! Am fost placut impresionata ♥♥♥ Nu este cremos si este mai compact ca untul adevarat, dar este gustos si este o alegere mai sanatoasa pentru cei care tin dieta.




Untul de cocos l-am mixat cateva minute cu xilitul vanilat.


Am adaugat oul si esenta de cocos si am mai mixat putin.
Taratele de grau le-am amestecat cu faina de arorut si glutenul, iar acest amestec l-am incorporat in crema de unt dulce.



Din coca obtinuta am format mingiute mici, de marimea unui ou de bibilica, pe care le-am aliniat intr-o tava. Au iesit 17 bucati.


Le-am aplatizat usor cu dosul unei lingurite.


Am bagat tava in cuptorul fierbinte, pe raftul de sus, la foc mare, pentru 15 - 20 minute.
Biscuiteii au prins culoare aramie pe fund, iar in tava a ramas grasime destula, deci nu au ramas toate cele 75g de unt in biscuiti, ci doar vreo 40g. I-am scos pe un servetel absorbant, i-am lasat sa se raceasca si i-am pudrat cu putin xilit vanilat
Au miros grozav si arata foarte bine ♥♥♥ Sunt deliciosi langa o cafea sau ceai ♥♥♥



Iata cum arata in sectiune:


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana