joi, 18 iunie 2015

Toba de pui copt


A fost pentru prima data cand am incercat aceasta toba si trebuie sa recunosc ca spaimele mele au fost nefondate. Nu stiu sa spun exat de ce anume imi era frica, doar ca amanam la nesfarsit prepararea retetei pentru ca aveam impresia ca ceva nu suna bine. Toba din pui copt a fost foarte buna si este foarte simplu de facut, deci o recomand! ♥♥♥


Ingrediente:
- o caserola pulpe de pui fara piele si os (aproximativ 1 kg)
- 1 lingura mix de condimente pentru pui (recomand Mammita sau Galeo pentru ca nu au zahar adaugat)
- 2 pliculete gelatina granule
- 1 punga pentru friptura la cuptor ( nu este un ingredient, dar este obligatorie)

Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incalzeasca.
Condimentele le-am amestecat intr-un castronel cu trei linguri de apa.
In punga speciala pentru friptura am pus carnea taiata fasii groase. Peste carne am turnat condimentele si am amestecat usor. Am inchis bine punga la gura si am asezat punga intr-o tava incapatoare. Am gaurit punga cu o scobitoare in trei locuri pentru a evita sa explodeze in cuptor din cauza aburului format. Tava am bagat-o in cuptorul cald, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic, pentru 45 minute.
In punga se va forma destul de multa zeama. Aceasta zeama am colectat-o cu grija intr-un castronel, iar carnita coapta am asezat-o intr-o tava de silicon pentru chec.
Am pus gelatina la hidratat in 200 ml apa rece pentru 10 minute, apoi am topit-o la bain-marie. Gelatina topita am amestecat-o cu zeama colectata si am turnat totul peste carnita.


Am lasat tava la frigider peste noapte, iar a doua zi am rasturnat toba pe un platou. Se taie foarte frumos cu un cutit ascutit bine.


Este un aperitiv foarte bun si dietetic, conform cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac.
Sa ne fie de bine!
Sursa de inspiratie: Toba de pui si curcan - varianta dietetica

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana