vineri, 21 august 2015

Ardei umplut cu pulpa de pui tocata si dovlecel, in sos dulce-acrisor


Era o vreme cand as fi mancat de trei ori pe zi ardei umplut cu carne, asa de mult ii iubeam ♥♥♥ Acum cred ca ii pregatesc de doua ori pe an, dar nu pentru ca nu-mi mai plac ci pentru ca au aparut alte preferinte.
Ardei umplut cu carne mai apare pe blog: o varianta cu morcov in compozitie, si una cu ciuperci in compozitie. Abia azi am realizat ca nu am varianta cu orez si cu sos din pasta de macese postata! Se rezolva in viitorul apropiat. Varianta de azi are dovlecel in compozitie si un sos dulce-acrisor cu faina de soia in compozitie.

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL, incepand din faza de croaziera.

Ingrediente:
- 9-10 ardei medii (eu am avut ardei ascutit de data asta)
- 500g pulpa tocata de pui
- 1 ceapa medie
- 1 dovlecel mediu
- 1/2 conserva cubulete de rosii in bulion
- 1 lingurita mix ierburi italiene
- sare si piper ma cinat
- 2 foi de dafin
***Sos:
- 2 linguri faina de soia
- 2 linguri ulei de masline
- 1/2 conserva cubulete de rosii in bulion
- 200 ml pasta de tomate
- 1 lingurita slim sugar
- 1 lingurita otet
- 1 cana apa



Intr-un castron am amestecat bine carnea tocata cu dovlecelul dat pe razuitoare, ceapa taiata marunt, cubuletele de rosii in bulion, ierburile, sare si piper macinat.


Ardeii i-am spalat, i-am curatat de cotoare si seminte si i-am umplut cu amestecul de carne si legume. I-am asezat intr-o cratita inalta, am turnat apa rece peste ei cat sa-i acopere si am adaugat in apa o lingurita rasa de sare si foile de dafin.



Am fiert ardeii la foc mic pana cand au fost gata.


Intr-o alta craticioara am pregatit sosul.


Am prajit faina de soia 1 minut in cratita uscata.


Am adaugat uleiul si cubuletele de rosii in bulion, apoi pasta de tomate si apa.


La final am adaugat indulcitorul, otetul, sare si piper macinat.


Am lasat sosul sa fiarba la foc mic 10 minute, apoi am oprit focul.


La servire am pus sos in farfurie si apoi am asezat ardei umpluti, cati a vrut fiecare.


Este o combinatie foarte reusita ♥♥♥ Pulpa de pui tocata amestecata cu ceapa si dovlecel este o umplutura delicioasa pentru ardei umpluti, iar sosul este tare gustos ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana