sâmbătă, 28 noiembrie 2015

"Galuste" de konjac cu legume si carne tocata


Despre pastele din konjac am mai zis eu si la alte retete (Budinca dulce de paste shiratakiPaste konjac cu pui si legume la wokLasagna dulce cu dulma - dukan style"Orez" shirataki cu crema de cocos si budinca de ciocolata - dukan stylePaste konjac la tigaie, cu pui si ou) si deja cred ca este un fapt bine stiut ca sunt perfecte in orice dieta. Vin sub forma de taitei, fidea, galuste ("orez"), foi de lasagna si pot fi folosite atat la deserturi cat si la mancare. Mie mi se par geniale ♥♥♥

Azi vin cu o noua reteta cu paste konjac in compozitie si trebuie sa spun ca mancarica asta ne-a placut foarte mult ♥♥♥

Ingrediente:
- 2 pungute galuste din konjac
- 500g carne tocata (eu am avut amestec de porc si vita)
- 1 ceapa galbena
- 3 ardei grasi
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion
- 1 lingura ulei de cocos
- 1 lingurita oregano uscat
- sare


Am taiat marunt ceapa si ardeiul gras si le-am calit in ulei de cocos intr-o craticioara. Am adaugat carnea tocata si am calit-o impreuna cu legumele pana si-a schimbat culoarea si a devenit albicioasa.


Intre timp am scurs pastele de apa in care au fost conservate, le-am clatit bine in apa rece si le-am scurs iar bine de apa. Le-am adaugat in craticioara, peste carnea calita cu legume.


Am amestecat bine, am adaugat continutul conservei de cubulete de rosii in bulion si 1/2 cana cu apa, apoi am amestecat iar bine.


Am lasat mancarica sa fiarba la foc mic, acoperita cu un capac, aproximativ 20 minute. Am adaugat in mancare oregano uscat si sare dupa gust, am mai lasat sa fiarba 10 minute si am oprit focul.
Am servit-o imediat si tare ne-a mai placut ♥♥♥


Delicioasa ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

P.S. Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL incepand din faza de croaziera si cu dieta Montignac - faza I.

Vreau sa va aduc aminte ca site-ul adiograsime.ro ofera reducere 5% oricarui cumparator care precizeaza numele acestui blog, Cristina's World, in casuta de comentarii din pagina de comanda, inainte de a finaliza comanda.



Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana