luni, 4 decembrie 2017

Trufe tiramisu cu ciocolata


Trufele astea dragalase sunt foarte usor de facut si arata tare bine pe o farfurioara langa o cafea cu spuma bogata ♥


Ingrediente:
- 300g ciocolata amaruie
- 170 ml cafea fierbinte
- 24 piscoturi
- 100g praf de budinca cu gust de frisca
- 1 pliculet cafea instant
- 225g mascarpone


Intr-un castron am pus 125g ciocolata amaruie si peste ea am turnat cafeaua fierbinte. Am amestecat bine cu un tel mic pana cand toata ciocolata s-a topit.


Piscoturile le-am maruntit in vasul robotului de bucatarie.
Intr-un castron incapator am pus piscoturile faramitate, praful de budica, si cafeaua instant. Am amestecat bine totul.


Peste acest amestec uscat am pus ciocolata topita si branza mascarpone. Am amestecat bine pana cand am obtinut un amestec omogen.


Cu mainile am format bulgarasi de marimea unui dop de sticla de suc, pe care i-am aliniat intr-o tava captusita cu hartie de copt. Mie mi-au iesit 45 de bulgarasi.
Am bagat tava la congelator pentru 15 minute.


Intr-o craticioara am topit restul de ciocolata amaruie. Eu am avut 125g, insa nu mi-a ajuns pentru toate trufele. Era bine sa fi avut 200g.
Rand pe rand am imbracat toate trufele in ciocolata si le-am pus tot in tava captusita cu hartie de copt. M-am miscat repede deoarece ciocolata se intareste destul de repede si trufele nu se mai imbraca frumos.



Am bagat tava la frigider peste noapte.
A doua zi am asezat trufele pe hartiute pentru bomboane, astfel am eliminat riscul ca musafirii sa se murdareasca pe degete cu ciocolata, iar trufele aveau un aer mai festiv ♥




Sursa de inspiratie: Incredible Chocolate Tiramisu Truffle. Aici este si un mic videoclip cu modul de lucru.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana